J A K   Z A M A W I A Ć  zaproszenia ślubne

Poniżej znajdziecie szczegółowy opis, który pomoże Wam zapoznać się z poszczególnymi etapami składania zamówienia.

Nie zapoznanie się z poniższymi informacjami nie zwalnia z przestrzegania opisanych warunków, dlatego uprzejmie prosimy o poświęcenie chwilki na przeczytanie poniższego tekstu. Obiecujemy, że nie będzie to stracone 5 minut, a w przyszłości zaoszczędzi wiele pytań i czasu.

01.

Wybór modelu zaproszenia
Gotowy projekt:
  • Usiądźcie wygodnie i przejrzyjcie naszą Galerię, w której znajdziecie propozycje gotowych wzorów i zestawów zaproszeń ślubnych.
  • Każdy zestaw zaproszeń można indywidualnie tworzyć i personalizować za pomocą Formularza Zamówienia.
  • Minimalna ilość zamówienia zaproszeń to 30 szt.
Modyfikacje:
  • W przypadku gotowych projektów istnieje możliwość wprowadzania niewielkich modyfikacji tj.: tekst, czcionka, układ/prosty motyw graficzny itp. Jeżeli pragnęlibyście zmodyfikować gotowy wzór zaproszenia, prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia w celu ustalenia szczegółów. Usługa modyfikacji jest darmowa.
Projekt indywidualny:

Więcej informacji na temat zamawiania projektu indywidualnego znajdziecie w zakładce Jak zamawiać projekt indywidualny lub klikając tutaj.

02.

Zamówienie i personalizacja

W celu złożenia zamówienia należy wypełnić i przesłać Formularz Zamówienia. Pod każdym modelem zaproszenia znajduje się przycisk odsyłający do Formularza.

Formularz Zamówienia zaproszeń dzieli się na 2 części:

1. Personalizacja wyglądu zaproszeń:
  • Istnieje możliwość dowolnej personalizacji wyglądu zaproszenia w trakcie wypełniania Formularza Zamówienia.
  • Pozwala on na wybór dowolnej kolorystyki zaproszeń tj.: kolor uszlachetnienia, koperty, wstążki/sznureczka, a także dodatkowych elementów zdobiących np.: wkładki do koperty, obwoluty z kalki, odbicia lakowego, opaski, adresowania i wielu innych (ceny znajdziecie przy poszczególnych elementach).
2. Personalizacja tekstowa zaproszeń:
  • Teksty znajdujące się na zaproszeniach są dowolne. Na stronie sklepu w zakładce Wzorniki znajdziecie przykładowe teksty do zaproszeń, zawiadomień*, zaproszeń dla Rodziców, potwierdzeń przybycia oraz wierszyki. Możecie również wpisać własne teksty (*zawiadomienie = zaproszenie na sam ślub).
  • Zwróćcie uwagę, aby przesłany tekst nie był za długi i czytelnie zmieścił się na kartach, a jego proporcje nie zakłócały np. grafiki na zaproszeniu. Na bileciku dołączonym do karty głównej można umieścić maksymalnie 2 krótkie informacje np. rsvp i rebus lub rsvp i informację o noclegu. Jeżeli chcecie wprowadzić więcej informacji należy zaznaczyć Dodatkowy Bilecik podczas wypełniania Formularza Zamówienia.
  • W odpowiednie pola tekstowe Formularza wpisujecie docelowe, prawidłowo odmienione teksty, które mają znaleźć się na kartach głównych zaproszeń i bilecikach.
  • Prosimy, aby przesłane teksty były poprawnie przygotowane, pozwoli to uniknąć nakładania poprawek i przyśpieszy realizację zamówienia.  Nasza pracownia nie jest zobowiązana do oceny poprawności przesłanych tekstów i danych oraz do wyszukiwania i poprawy w nich ewentualnych błędów.
  • Do personalizacji zaproszeń i kopert niezbędne są listy gości. Dokładną instrukcję jak przygotować i przesłać listę gości znajdziecie tutaj lub klikając w przycisk poniżej.
  • Usługa personalizacji na karcie głównej zaproszenia nazwiskami gości z listy jest darmowa.
  • Pamiętajcie, aby zamówić kilka pustych zaproszeń do własnoręcznego wypisania, gdyby lista gości nagle uległa zmianie. Domawianie kilku sztuk w późniejszym terminie poniżej minimalnej ilości zaproszeń generuje dodatkowy koszt 50zł za dodruk.

03.

Akceptacja projektu
  • W ciągu 3 – 7 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty przygotowujemy i wysyłamy Wam wstępny projekt do akceptacji.
  • Projekt przygotowujemy dopiero po dostarczeniu wszystkich niezbędnych tekstów i danych, dlatego upewnijcie się, ze informacje te zostały zawarte w Formularzu.
  • Projekt zaproszeń do akceptacji obejmuje przygotowanie projektu: karty głównej zaproszenia, bilecika oraz opcjonalnie karty głównej zawiadomienia o ślubie, zaproszeń dla Rodziców (dla Rodziców/dla Mamy/dla Taty), jednej wersji obcojęzycznej karty głównej i bilecika oraz wszystkich dodanych do koszyka dodatkowych elementów jak wkładka do koperty, adresowanie itd. Każda kolejna wersja tekstowa zaproszenia np. dla Dziadków, Chrzestnych, językowa  itd. to koszt + 30 zł/wersja. 
  • W cenie zaproszeń są 2 bezpłatne korekty. Każdy poprawiony projekt wysyłany jest w ciągu 1 – 3 dni roboczych.
    Każda kolejna korekta to koszt + 25 zł. Projekt należy zaakceptować dopiero po przesłaniu poprawionej wersji.
  • W przypadku wprowadzania modyfikacji w gotowym wzorze zaproszenia czas przesłania wstępnego projektu do akceptacji może się nieznacznie wydłużyć.
  • Wszystkie dane i teksty przesłane w projekcie do akceptacji stanowią podgląd wydruku zaproszeń (nie tyczy się przykładowej personalizacji gości), dlatego bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich danych i tekstów. Po ostatecznej akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian i nie odpowiadamy za wszelkie zatwierdzone błędy przez Klienta.

04.

Realizacja zamówienia
Czas standardowej realizacji:
  • Po otrzymaniu od Was oficjalnej akceptacji projektu przystępujemy do realizacji Waszego zamówienia.
  • Standardowy czas realizacji wynosi 10 – 15 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego po zaakceptowaniu projektu.
Usługa ekspres:
  • W swojej ofercie posiadamy również przyśpieszony czas realizacji zamówienia.
  • Do zamówienia należy doliczyć:
    50% wartości zamówienia, jeżeli zamówienie wynosi poniżej 500 zł
    40% wartości zamówienia, jeżeli zamówienie wynosi powyżej 500 zł
  • Projekt przesyłamy w ciągu 1-3 dni licząc od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Realizacja zamówienia to 7 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego po zatwierdzenia projektu.
  • Przy składaniu zamówienia w polu Uwagi należy dopisać Usługa ekspres, a następnie prześlemy Wam rachunek.
  • Sklep Lula Studio zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia zamówienia z Usługą Ekspres w czasie przedświątecznym, w szczycie sezonu ślubnego oraz wzmożonej liczby zamówień.

05.

Wysyłka zamówienia
  • Czas wysyłki nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia.
  • Zamówienia wysyłamy tylko po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  • Paczki z zaproszeniami wysyłane są wyłącznie za pomocą firmy kurierskiej DPD.
  • Przeadresowanie wysyłki przez klienta po jej nadaniu generuje dodatkowy koszt doliczany do kwoty zamówienia – 21 zł, który należy uregulować po przesłaniu rachunku przez Sklep.
  • Odbiór osobisty i wysyłka za pobraniem nie jest możliwa.

Zwroty i reklamacje

  • Produkty spersonalizowane nie podlegają zwrotom.
  • Reklamację można zgłosić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Reklamacji jest ważna tylko w przypadku błędów powstałych z winy Sklepu.
    Klient po otrzymaniu przesyłki powinien sprawdzić zgodność zamówienia. Zaproszenia pakowane są w sposób umożlwiający ich sprawdzenie przed włożeniem do koperty.
    W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości skontaktujcie się z nami i spróbujemy naprawić sytuację!