J A K   Z A M A W I A Ć  dodatki weselne

Poniżej znajdziecie szczegółowy opis, który pomoże Wam zapoznajć się z poszczególnymi etapami składania zamówienia.

Nie zapoznanie się z poniższymi informacjami nie zwalnia z przestrzegania opisanych warunków, dlatego uprzejmie prosimy o poświęcenie chwilki na przeczytanie całego tekstu. Obiecujemy, że nie będzie to stracone 5 minut, a w przyszłości zaoszczędzi wiele pytań i czasu.

01.

Formularz zamówienia i rezerwacja terminu realizacji
  • W celu rezerwacji terminu realizacji dodatków weselnych i złożenia zamówienia wypełnijcie Formularz Zamówienia dodatków, który znajdziecie w zakładce Dodatki.

  • Formularz Zamówienia dodatków należy wypełnić na minimum:
    8 tygodni przed ślubem, jeśli zamówienie zawiera m.in.: projekt indywidualny, materiałową księgę gości, drewniane pudło na koperty z grawerem i/lub niestandardowe dodatki, które nie są wyszczególnione w Formularzu.
    6 tygodni przed ślubem, jeśli zamówienie zawiera pozostałe dodatki  dopasowanych do gotowych wzorów zaproszeń.
  • Rezerwację terminu realizacji dodatków można wykonać nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Dodatki na śluby przypadające podczas trwającego sezonu ślubnego (kwiecień-wrzesień) realizowane są wg. daty ślubu na podstawie harmonogramu przedstawionego w pkt. 02.
  • Formularz pomaga stworzyć kompletną listę potrzebnych dodatków weselnych. W chwili uzupełniania Formularza nie musicie podawać dokładnych ilości poszczególnych elementów jak np.: winietek, numerów stołów, kart menu (wpiszcie jedynie szacowaną ilość), a listy gości możecie dosłać w późniejszym czasie (patrz pkt. 2) i wtedy też określić dokładne ilości. Jeżeli po przesłaniu Formularzu okaże się, że zapomnieliście o czymś lub potrzebujecie czegoś jeszcze powiadomcie nas o tym jak najszybciej!
  • W przypadku wyboru niestandardowych dodatków (“inne” w Formularzu lub takich, które tam nie widnieją), koniecznie skontaktujcie się z nami w w celu potwierdzenia możliwości ich wykonania.
  • Gotowy Formularz przesyłacie do nas poprzez dodanie go do koszyka i złożenia zamówienia, a następnie wykonujecie przelew w celu rezerwacji terminu.
  • Koszt rezerwacji terminu realizacji dodatków weselnych to 150 zł, który później wliczany jest do końcowej wartości całego zamówienia. Jest to również minimalny koszt zamówienia dodatków weselnych. 
  • Formularz przesłany do nas na mniej niż 6 tygodni przed ślubem nie daje gwarancji realizacji zamówienia. Skontaktujemy się z Wami, jeżeli uznamy, że realizacja nie będzie możliwa.

02.

Harmonogram projektowania i realizacji dodatków
  • Po otrzymaniu Waszego zamówienia w ciągu kilku dni otrzymacie wiadomość potwierdzającą płatność oraz rezerwację. Jeżeli zamówienie obejmuje projekt indywidualny lub niestandardowe dodatki skontaktujemy się z Wami w celu ustalenia szczegółów w innym wypadku z pierwszymi projektami odezwiemy się do Was na ok. 8 tyg. przed ślubem. 
  • Poniżej opisane są dokładne terminy dotyczące wszystkich etapów prac nad zamówieniem, w tym projektowanie, akceptację, realizację i wysyłkę zamówienia.
    8-6 tygodni przed ślubem – wypełniacie formularz i rezerwujcie termin realizacji  (zachęcamy do wykonywania rezerwacji nawet z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, daje to większą gwarancje, że termin będzie dalej wolny).
    8-7 tygodni przed ślubem – przygotowujemy i przesyłamy pierwsze projekty, a dokładnie zajmujemy się projektem materiałowej księgi gości i drewnianego pudła na koperty, które wymagają dłuższego czasu realizacji (akceptacja powinna nastąpić nie później niż 6 tyg. przed ślubem)
    5-4 tygodni przed ślubem – ustalamy projekty reszty dodatków weselnych i rozpoczynamy ich realizację (akceptacja powinna nastąpić nie później niż 15 dni roboczych przed ślubem)
    3 tygodnie przed ślubem – ustalamy ostatnie projekty tj.: planu stołów i menu, które przygotowujemy i przesyłamy dopiero po dostarczeniu do nas plików z listą gości i daniami (akceptacja powinna nastąpić nie później niż 9 dni roboczych przed ślubem, wyjątek stanowi plan stołów na utwardzonej planszy, ten musi zostać zaakceptowany 10 dni roboczych przed datą ślubu, nie później!)
    Listy gości do winietek i planu stołów, a także kartę dań do menu należy dostarczyć nie później niż 13 dni roboczych przed ślubem do godz. 15:00 (czyli, np. jeżeli ślub wypada 30 lipca to listę należy dosłać do 13 lipca do 15:00). Listy do winietek i/lub planu stołów oraz menu przesłane po tym czasie (ale też nie później niż 8 dni roboczych przed ślubem (winietki, menu, plan w formie pojedynczych kart) (wliczając już tryb ekspres)), będą skutkowały naliczeniem usługi ekspres za te dodatki.
    Koszt usługi ekspres wynosi:
    50% wartości zamówienia, jeżeli zamówienie wynosi poniżej 500zł,
    40% wartości zamówienia, jeżeli zamówienie wynosi powyżej 500zł.
    2 tygodnie przed ślubem – dopinamy realizację i pakujemy Wasze zamówienie.
    ok. 1 tydzień przed ślubem –  ok. 5 dni przed datą ślubu wysyłamy Wasze dodatki, tak aby na pewno dotarły do Was na czas. Zazwyczaj paczki wychodzą z naszej pracowni w poniedziałek lub wtorek, czyli na początku tygodnia, w którym ma się odbyć ceremonia (zakładając, że jest to sobota). Jeżeli Wasze wesele jest na tygodniu np. w czwartek lub piątek, wtedy indywidualnie dopasowujemy czas wysyłki tak, aby paczka przybyła do Was z kilkudniowym wyprzedzeniem. Plan stołów/tablica powitalna w formie utwardzonej planszy ze względu na duże gabaryty wysyłany jest jako oddzielna paczka (doliczany jest wtedy dodatkowy koszt wysyłki). Czas dostawy kurierem to zazwyczaj 1-2 dni robocze.

  • W cenie dodatków weselnych są 2 bezpłatne korekty. Każdy poprawiony projekt wysyłany jest w ciągu 1 – 3 dni roboczych. Każda kolejna korekta to koszt + 25 zł. Projekt należy zaakceptować dopiero po przesłaniu poprawionej wersji.
  • Wszystkie elementy przesłane w projekcie do akceptacji stanowią podgląd wydruku dodatków (nie tyczy się personalizacji gości na winietkach), dlatego bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich danych, tekstów, listy na planie stołów itd.. Po oficjalnej akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian i nie odpowiadamy za wszelkie zatwierdzone błędy przez Klienta. 
  • Nie ma możliwości rezygnacji z dodatków weselnych, jeżeli ich projekt został wcześniej zaakceptowany. 
  • Niedotrzymanie terminów akceptacji poszczególnych projektów może skutkować naliczeniem usługi ekspres.  

03.

Wysyłka zamówienia
  • Czas wysyłki nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia.
  • Zamówienia wysyłamy tylko po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  • Paczki z dodatkami wysyłane są wyłącznie za pomocą firmy kurierskiej DPD.
  • Przeadresowanie wysyłki przez klienta po jej nadaniu generuje dodatkowy koszt doliczany do kwoty zamówienia – 21 zł, który należy uregulować po przesłaniu rachunku przez Sklep.
  • Plan stołów, tablica powitalna i bilet dla Rodziców w formie utwardzonej planszy ze względu na duże gabaryty wysyłane są oddzielnie. Jeżeli zamówienie obejmuje dodatkowo inne elementy papeterii koszt wysyłki liczony jest podwójnie.
  • Odbiór osobisty i wysyłka za pobraniem nie jest możliwa.

Zwroty i reklamacje

  • Produkty spersonalizowane nie podlegają zwrotom.
  • Reklamację można zgłosić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Reklamacji jest ważna tylko w przypadku błędów powstałych z winy Sklepu.
    Klient po otrzymaniu przesyłki powinien niezwłocznie sprawdzić zgodność zamówienia. 
    W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości skontaktujcie się z nami jak najszybciej  i spróbujemy naprawić sytuację!