FAQ  najczęściej zadawane pytania

Kto czyta ten nie pyta!

Przygotowaliśmy dla Was zestaw pytań i odpowiedzi, które najczęściej są przez Was zadawane.
Znajdziecie tu wiele cennych informacji, które pozwolą usprawnić komunikację i przyśpieszyć realizację zamówień.

  • Jaka jest cena zaproszenia?
  • Czy istnieje możliwość modyfikacji zaproszeń?
  • Czy mogę wprowadzić własny tekst zaproszenia?
  • Czy istnieje możliwość wykonania projektu indywidualnego?
  • Kiedy mogę spodziewać się projektu do akceptacji?
  • Kiedy mogę spodziewać się wysyłki mojego zamówienia?
  • Jak przygotować listę gości?
  • Czy muszę przygotować oddzielną listę do adresowania koperty?
  • Czy mogę dopisać/zamienić/usunąć nazwiska gości z  przesłanej/wgranej już listy gości?
  • Czy mogę dosłać listę gości kilka dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia?
  • Czy warto zamówić kilka pustych zaproszeń?
  • Czy wykonujecie zaproszenia w językach obcych?

Jaka jest cena zaproszenia?

Koszt każdego zaproszenia zaczyna się od ceny podstawowej (widniejącej przy każdym modelu zaproszenia) i ostatecznie uzależniony jest od ilości ewentualnie dodanych elementów zdobiących, które nie są zawarte w zestawie podstawowym. Ceny dodatkowo płatnych dodatków do zaproszeń znajdziecie w Formularzu Zamówienia zaproszeń. W przypadku, gdy nie znaleźliście na stronie sklepu ceny zaproszenia, które Was interesuje napiszcie do nas!

Czy istnieje możliwość modyfikacji gotowych modeli zaproszeń?

Tak, każde zaproszenie możemy dla Was zmodyfikować – zmienić czcionkę, tekst, układ, prostą grafikę.  Jest to usługa darmowa. Proszę napiszcie od razu w wiadomości, jakie zmiany chcielibyście wprowadzić, a my odpowiemy Wam czy jesteśmy w stanie je zrealizować. Jeżeli modyfikacja będzie mocno ingerować w wygląd zaproszenia np. zechcecie zmienić/dodać nową grafikę na zaproszeniu, wtedy taka usługa będzie traktowana jako projekt indywidualny.

Czy mogę wprowadzić własny tekst zaproszenia?

Teksty znajdujące się na zaproszeniach są dowolne. Na stronie sklepu w zakładce Wzorniki znajdziecie przykładowe teksty do zaproszeń, zawiadomień, zaproszeń dla Rodziców, potwierdzeń przybycia oraz wierszyki. Możecie również wpisać własne teksty.
Zwróćcie uwagę, aby przesłany tekst nie był za długi i czytelnie zmieścił się na karcie, a jego proporcje nie zakłócały np. grafiki na zaproszeniu. Na bileciku można umieścić maksymalnie 2 krótkie informacje np. rsvp i rebus lub rsvp i informację o noclegu. Jeżeli chcecie wprowadzić więcej informacji należy zaznaczyć Dodatkowy Bilecik podczas wypełniania Formularzu Zamówienia.

Czy istnieje możliwość wykonania projektu indywidualnego?

Tak, wykonujemy projekty indywidualne zaproszeń i dodatków weselnych. Więcej szczegółów na temat projektu indywidualnego znajdziecie w zakładce Jak zamawiać projekt indywidualny.

Kiedy mogę spodziewać się projektu do akceptacji?

Projekt do akceptacji przesyłamy w ciągu 3-7 dni roboczych licząc od następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty.

Kiedy mogę spodziewać się wysyłki mojego zamówienia?

W tym przypadku prosimy Was o odrobinę cierpliwości, wyrozumiałości i zaufania, ponieważ nie jesteśmy w stanie oszacować, kiedy dokładnie skończymy i wyślemy Wasze zamówienie. Po drodze mogą przydarzyć się różne niedogodności np. oczekiwanie na dostarczenie brakujących materiałów do Naszej pracowni i nie chcemy obiecywać Wam np. wcześniejszej wysyłki, a finalnie rozczarować. Unikamy takich sytuacji, dlatego mamy wyznaczone widełki czasowe na realizację, których się trzymamy i zawsze dokładamy wszelkich starań, żeby Wasze rzeczy były nadawane na czas!

Dodatkowo musicie pamiętać, że Nasze zaproszenia są robione ręcznie, dlatego potrzebują więcej czasu, staranności i dokładności, niż te które są drukowane, wycinane i składane przez maszyny.

Na pytania “Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?” gdy czas realizacji nie przekroczył 15 dni roboczych – nie odpowiadamy.

Jak przygotować listę gości?

Szczegółowe informacje jak przygotować listę gości do zaproszeń, adresowania kopert, winietek i planu stołów znajdziecie w zakładce Jak zamawiać zaproszenia oraz Jak zamawiać dodatki

Czy muszę przygotować oddzielną listę do adresowania koperty?

Tak, jeżeli zdecydowaliście się na nadruk imion nazwisk gości na kopertach musicie dostarczyć nam oddzielną listę z odpowiednio odmienionymi nazwiskami. Nasza pracownia nie zajmuje się odmienianiem list na koperty z tej przesłanej do zaproszeń. Zazwyczaj koperty adresujemy z dopiskiem „Zaproszenie na ślub”, „Zaproszenie dla…” wtedy nazwiska gości powinny być dostosowane do napisu.

Czy mogę dopisać/zamienić/usunąć nazwiska gości z przesłanej/wgranej wcześniej już listy gości?

W trakcie przygotowywania projektu do akceptacji (3-7 dni roboczych) istnieje możliwość wprowadzania zmian w liście gości – za każdym razem, jeżeli wprowadzacie poprawki prosimy o przesyłanie nowego pliku z ostateczną listą gości. Nie bierzemy odpowiedzialności za błędy w realizacji przy dosyłaniu pojedynczych dodatkowych imion lub próśb o poprawki w wiadomościach – musi to być nowy, oddzielny plik przesłany do nas drogą mailową lub na Facebooku. Najlepiej, aby plik posiadałby też aktualną datę, tak żebyśmy mogli w razie pobrania wcześniejszych list usunąć te nieprawidłowe i zostawić najnowszą.

Czy mogę dosłać listę gości kilka dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia?

Jeżeli nie jesteście pewni listy gości i potrzebujecie kilku dni na jej dopięcie, a chcecie odhaczyć proces składania zamówienia, a przy tym też przyśpieszyć wysłanie wstępnego projektu do akceptacji to zapraszamy do zakupów!  Listę możecie przesłać Nam, kiedy będziecie gotowi, nawet kilka dni lub tygodni po złożeniu zamówienia czy akceptacji projektu. W przypadku przesłania listy gości po oficjalnym zaakceptowaniu projektu moment przesłania jej równa się z rozpoczęciem czasu realizacji czyli 10-15 dni roboczych.

Czy warto zamówić kilka pustych zaproszeń?

Oczywiście, że tak!  Radzimy, aby zamówić kilka dodatkowych zaproszeń do własnoręcznego wypisania, gdyby lista gości nagle się powiększyła lub uległa zmianie. Domawianie kilku sztuk zaproszeń w późniejszym czasie (po wysyłce głównego zamówienia) generuje koszt 30zł za tzw. dodruk, dlatego warto mieć kilka zestawów zaproszeń na ‘czarną godzinę’.

Czy wykonujecie zaproszenia w językach obcych?

Tak, wykonujemy zaproszenia w językach obcych. Przykładowe teksty do zaproszeń anglojęzycznych znajdziecie na naszej stronie w zakładce Wzorniki -> Teksty do zaproszeń.  Każdy inny język nie jest Nam na tyle znany, aby brać odpowiedzialność za jego poprawność gramatyczną i stylistyczną, dlatego prosimy Was o przesłanie gotowego tłumaczenia, a my go dla Was przeniesiemy na zaproszenia lub dodatki. Przygotowanie projektu w języku obcym jest darmowe.