FAQ

K T O   C Z Y T A   –   T E N   N I E   P Y T A !

Przygotowaliśmy dla Was zestaw pytań i odpowiedzi, które najczęściej są przez Was zadawane.
Znajdziecie tu wiele cennych informacji, które pozwolą usprawnić komunikację i przyśpieszyć realizację zamówień.
Miłej lektury! : )

1. Jaka jest cena zaproszenia?

Ceny zaproszeń znajdują się na Naszej stronie internetowej: www.lulastudio.pl

W przypadku gdy nie znaleźliście na stronie ceny zaproszenia, które Was interesuje, a widnieje ono na Facebooku lub Instagramie to prosimy Was:
-> Zróbcie screen’a lub zapamiętajcie nazwę modelu
-> wyślijcie nam wiadomość na Facebooku lub mailu z zapytaniem o cenę
-> w odpowiedzi myodeślemy Wam cennik

2. Czy istnieje możliwość modyfikacji gotowych modeli zaproszeń?

Tak, każde zaproszenie możemy dla Was indywidualnie zmodyfikować – zmienić czcionkę, tekst, układ, grafikę.  Jest to usługa darmowa. Proszę napiszcie od razu w wiadomości, jakie zmiany chcielibyście wprowadzić, a my odpowiemy Wam czy jesteśmy w stanie je zrealizować : ) Jeżeli modyfikacja będzie mocno ingerować w wygląd zaproszenia np. zechcecie zmienić/ dodać nową grafikę na zaproszeniu, wtedy taka usługa będzie traktowana jako projekt indywidualny. Więcej na temat modyfikacji gotowych modeli zaproszeń znajdziecie w zakładce ZANIM ZAMÓWISZ.

3. Czy mogę wprowadzić własny tekst zaproszenia?

Na Naszej stronie znajdują się gotowe przykłady tekstów do zaproszeń oraz wierszyki, rebusy itd. do bilecików – zakładka WZORNIKI. Jeżeli jednak chcecie wprowadzić własny tekst to po prostu Nam go prześlijcie w pliku, a my go naniesiemy : )  Zwróćcie jednak uwagę czy tekst, który Nam przesyłacie nie będzie za długi i czy jego proporcje nie zakłócą np. grafiki na zaproszeniu lub po prostu się on nie zmieści. To samo tyczy się tekstów na bileciku – na bileciku możemy umieścić jedynie 2 krótkie informacje np. rsvp i rebus lub rsvp i info o noclegu. Jeżeli chcecie wprowadzić więcej informacji to nie obędzie się bez domówienia dodatkowego bileciku lub jeżeli to możliwe zwiększenia rozmiaru karteczki – wtedy możecie umieścić więcej niż dwie informacje a jednym bileciku.

4. Czy istnieje możliwość wykonania projektu indywidualnego?

Tak, jak najbardziej wykonujemy projekty indywidualne! Nawet bardzo często! : ) Jeżeli jesteście zainteresowani to prosimy Was o przesłanie Nam wszystkich wytycznych oraz inspiracji (np. zdjęć lub własnych szkiców) do tego jak chcielibyście, żeby wyglądały zaproszenia/dodatki  i co mają zawierać, a my odpowiemy Wam czy jesteśmy w stanie zrealizować projekt i jaki jest szacowany koszt produktu.  Więcej informacji na temat projektu indywidualnego znajdziecie w zakładce ZANIM ZAMÓWISZ. Tam znajduje się też formularz kontaktowy do wypełnienia w przypadku zainteresowania projektem indywidualnym, ale śmiało możecie też pisać na Facebooku lub na maila. 

5. Kiedy mogę spodziewać się projektu do akceptacji?

Projekt do akceptacji przesyłamy w ciągu 3-7 dni roboczych licząc od następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty.

6. Kiedy mogę spodziewać się wysyłki mojego zamówienia?

W tym przypadku prosimy Was o odrobinę cierpliwości, wyrozumiałości i zaufania, ponieważ nie jesteśmy w stanie oszacować, kiedy dokładnie skończymy i wyślemy Wasze zamówienie. Po drodze mogą przydarzyć się różne niedogodności np. oczekiwanie na dostarczenie brakujących materiałów do Naszej pracowni i nie chcemy obiecywać Wam np. wcześniejszej wysyłki, a finalnie rozczarować. Unikamy takich sytuacji, dlatego mamy wyznaczone widełki czasowe na realizację, których się trzymamy i zawsze dokładamy wszelkich starań, żeby Wasze rzeczy były nadawane na czas!
Dodatkowo musicie pamiętać, że Nasze zaproszenia są robione ręcznie, dlatego potrzebują więcej czasu, staranności i dokładności, niż te które są drukowane, wycinane i składane przez maszyny.

Ważne – Zdecydowaliśmy, że pytania ‘Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie? ’, gdy czas realizacji nie przekroczył 15 dni roboczych – nie będziemy odpowiadać.

Przygotowaliśmy krótki diagram związany z tematem i wiem, że na pewno zrozumiecie Nas lepiej : )

Wasze pytania ‘kiedy’= więcej Naszego czasu przed komputerem poświęconego na odpowiadanie Wam = mniej czasu przeznaczonego na realizację zamówień = wysyłka bliższa granicy maksymalnego czas realizacji

7. Jak przygotować listę gości?

Lista Gości do personalizacji zaproszeń powinna być przesłana w odmienionej formie, w edytowalnym pliku tekstowym. Więcej informacji na temat jak przygotować listę gości znajdziecie tutaj – JAK PRZYGOTOWAĆ LISTĘ GOŚCI

 8. Czy muszę przygotować oddzielną listę do adresowania koperty?

Nasza firma nie zajmuje się odmienianiem imion i nazwisk gości dlatego, w przypadku wykupienia usługi adresowania kopert, musicie dostarczyć Nam drugą, osobną listę gości z odpowiednio odmienionymi nazwiskami gości właśnie do adresacji kopert.  Zazwyczaj koperty adresujemy z nagłówkiem ‘Zaproszenie na ślub”, “Zaproszenie dla..” wtedy nazwiska gości powinny być dostosowane do użytego nagłówka.
Jeżeli macie inny pomysł na zaadresowanie koperty – dajcie nam znać!

9. Czy mogę dopisać/zamienić/usunąć nazwiska gości z przesłanej/wgranej wcześniej już listy gości?

W trakcie przygotowywania projektu do akceptacji (3-7 dni roboczych) istnieje możliwość wprowadzania zmian w liście gości – za każdym razem, jeżeli wprowadzacie poprawki prosimy o przesyłanie nowego pliku z kompletną, ostateczną listą gości. Nie bierzemy odpowiedzialności za błędy w realizacji przy dosyłaniu pojedynczych dodatkowych imion lub próśb o poprawki w wiadomościach – musi to być nowy, oddzielny plik przesłany do nas drogą mailową lub na Facebooku. Najlepiej, aby plik posiadałby też datę, tak żebyśmy mogli w razie pobrania wcześniejszych list usunąć te nieprawidłowe i zostawić najnowszą.

 10. Czy mogę dosłać listę gości kilka dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia?

Jeżeli nie jesteście pewni listy gości i potrzebujecie kilku dni na jej dopięcie, a chcecie odhaczyć proces składania zamówienia, a przy tym też przyśpieszyć wysłanie wstępnego projektu do akceptacji to nie nie zastanawiajcie się dwa razy!  Listę możecie przesłać Nam, wtedy kiedy jesteście gotowi, nawet kilka dni po złożeniu zamówienia czy akceptacji projektu.
Ważne – w przypadku przesłania listy gości kilka dni po zaakceptowaniu projektu będzie dla Nas oznaczało rozpoczęcie czasu realizacji czyli 10-15 dni roboczych.

11. Czy warto zamówić kilka pustych zaproszeń?

Oczywiście, że tak!  Radzimy, aby zamówić kilka dodatkowych zaproszeń do własnoręcznego wypisania, gdyby lista gości nagle się powiększyła lub uległa zmianie.
Domawianie kilku sztuk zaproszeń generuje koszt 30zł za dodruk, dlatego warto mieć kilka na ‘czarną godzinę’

12. Czy wykonujecie zaproszenia w językach obcych?

Tak, wykonujemy zaproszenia w językach obcych. Chętnie pomożemy Wam z pisaniem tekstu w języku angielskim, jeżeli macie z tym kłopot, jednak każdy inny język nie jest Nam na tyle znany, aby brać odpowiedzialność za jego poprawność gramatyczną, stylistyczną itd., dlatego też prosimy Was o przesłanie gotowego tłumaczenia, a my go dla Was przeniesiemy na zaproszenia lub dodatki.

Informacja dla użytkowników!

Cześć!
Witaj na naszej stronie.
Jesteśmy w trakcie jej przebudowy więc niektóre produkty lub funkcje mogą nie działać.
Mamy nadzieję, że to rozumiesz i zapraszamy do zamawiania!
Jeżeli będziesz mieć jakiś problem skorzystaj z czatu w prawym dolnym rogu ekranu :)